Клиент тізбесі
Клиент тізімі бөлімінде сіз сайтта тіркелген және басып шығарылған хабарландыруларға өзінің сұранысын жіберген килентердің тізімін көріп және басқара аласыз.
# - Клиент номері. Оны басу арқылы ақпаратты өзгерте аласыз. Кестенің жоғарғы жағындағы батырманы басу арқылы клиенттің идентификациясы арқылы сұрыптауға болады. Өзінің ID- нөміріндегі санды қарау үшін жоғарғы жағындағы бос терезеге номерді енгізіңіз де «Іздеу» пернесін басыңыз.
Бірінші тіркелу күні –клиенттің тіркелу күнін айқындауды. Кестенің жоғарғы жағындағы батырманы басу арқылы клиентті тіркелу күні бойынша сұрыптауға болады. Егер сіз белгілі бір уақыт аралығында тіркелген клиенттердің тізімін көргіңіз келсе, онда кестенің жоғарғы жағынан уақыт аралығының басталу және аяқталу мерзімін таңдаңыз.
Аты – тіркелген тұтынушы аты. Клиентті аты бойынша сұрыптау үшін кестенің жоғарғы жағындағы батырманы басыңыз.
Тегі – сізбен жіберлеген клиент тегі. Клиентті тегі бойынша сұрыптау үшін кестенің жоғарғы жағындағы батырманы басыңыз.Осы тегімен атауды іздеу үшін тегін енгізіңіз де Іздеу батырмасын басыңыз.
Электронды пошта – қосылған клиенттің эл поштасы. Клиентті электронды поштасы бойынша сұрыптау үшін кестенің жоғарғы жағындағы батырманы басыңыз.
Телефон – енгізілген клиент телефоны. Клиентті телефон номері бойынша сұрыптау үшін кестенің жоғарғы жағындағы батырманы басыңыз.
Белгілеулер – клиент тіралы ақпарат. Клиентті белгілеулері бойынша сұрыптау үшін кестенің жоғарғы жағындағы батырманы басыңыз. Жаңа ярлык енгізу үшін беттің жоғарғы оң жағында орналасқан клиенттер номерінен «клиенттер туралы белгілеулер» батырмасын басыңыз.
Барлық белгілеулері бар бет ашылады. Бұлардың кез-келгенін редакциялау батырмасын басу арқылы редакциялай аласыз. Жаңа ярлык енгізу үшін «Жаңа белгіні енгізу» батырмасын басыңыз.
Статус – жол статусында клиент статусы айқындалады-активті, пассивті, жойылғандар (жою қажет). Сіз өзіңіз клиент статусын өзгерте аласыз. Бұл үшін редакциялау және өзгерту иконкасына басыңыз. Бағанының алдындағы ашылатын менюге басу арқылы клиенттерді статусы бойынша сұрыптаңыз.
Сұраныстар- мұнды осы клиентпен жасалған барлық сұраныстар айқындалады. Иконкаға басу арқылы, сіз клиенттің барлық сұраныстарын көре аласыз.
Редакциялау – Егер клиент профилін өзгерткіңіз келсе, онда Редакция иконкасына басыңыз. Клиенттің барлық мәліметтерімен бет ашылады. Өзгерістерді енгізгеннен кейін Сақтау батырмасын басыңыз.
Әріптеске жіберу – Егер клиентті әріптесіңізге жібергіңіз келсе, онда мәтін атауы/иконкасына басыңыз (қазіргі уақытта мұндай мүмкіншілік жоқ)
Жою – Тізімнен клиентті жою үшін «Жою батырмасын басыңыз.